رکورد ابتلای روزانه به کرونا در ایلام شکست/ شناسایی۴۴ مورد ابتلا به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید در صدر فعالیت های عموم مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « محمد کریمیان» ظهر امروز(۱۹ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته به تعداد ۱۲۱۸ نفر  افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت:  خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان دهلران ۱۶ نفر، در شهرستان ایلام ۸ نفر، در شهرستان ایوان ۹ نفر، در شهرستان مهران ۱ نفر،  در شهرستان آبدانان ۴ نفر، در شهرستان چرداول ۲ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۲ نفر و در شهرستان هلیلان ۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

کریمیان گفت: تا کنون در شهرستان ایلام ۴۴۴ مبتلا و ۲۵ مورد فوتی،  در شهرستان ایوان ۱۸۰ مبتلا و ١۷ مورد فوتی، در شهرستان دهلران ۱۴۲ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۷۷ مبتلا و ۷ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۷۶ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان آبدانان ۷۵ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۶۳ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۴۷ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۴۳ مبتلا و ١ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۵ مبتلا و ٣ مورد فوتی و در شهرستان هلیلان ۳۶ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه بیشترین آمار ابتلا به کرونا و فوت ناشی از کرونا مربوط به شهرستان ایلام است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان ایلام تا کنون ۹۸۷ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته و از ببمارستان ترخیص شده اند و همچنین در حال حاضر ۴۰ نفر از مبتلایان در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با تاکید بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک از سوی اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که کرونا از بین نرفته و یا ضعیف نشده است،هم استانی های عزیز باید خطر ابتلا به ویروس کرونا را جدی بگیرند و ما را در مهار و کنترل این ویروس یاری کنند.

                                                                        

کد خبر 936777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha