راه اندازی دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی در شیراز

رضایی از راه اندازی دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی در شیراز خبر داد و گفت: این دبیرخانه در ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی نقش موثری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی رضایی»، امروز (دوشنبه 19 خرداد) در نشست خبری اعلام برنامه های هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در جمع خبرنگاران از راه اندازی دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی در شیراز خبر داد و گفت: این دبیرخانه در ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی نقش موثری خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان فارس افزود: یکی از ویژگی های بارز ورزش پهلوانی و زورخانه ای برخورداری از ارزش های توام ملی و مذهبی است که در طول تاریخ قدمت این ورزش، شاهد آن بوده ایم.

 

وی اضافه کرد: برای بزرگداشت ورزش پهلوانی و زورخانه ای در فارس، مسابقع عکس، مقاله و پژوهش در نظر گرفته شده که محوریت آنها نقش «جوانی و جوانمردی» است.

 

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان و انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی، عنوان کرد: با خدمات این مدیرکل، طی پنج سال اخیر شاهد پیشرفت خوبی در ورزش استان بوده ایم و به زودی با رصد وزارت ورزش و جوانان در این باره، تصمیم گیری خواهد شد.
 

کد خبر 936795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha