۱۰۸ میلیارد ریال هزینه دارویی به بیماران خاص تامین اجتماعی استان سمنان پرداخت شد

پیوندی از تحت پوشش بودن یک هزار و ۴۶۰ بیمار خاص سازمان تامین اجنماعی استان سمنان خبردادوگفت: بالغ‌بر ۱۰۸ میلیارد ریال هزینه دارویی به این افراد پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«حسن پیوندی» در جلسه کمیته بهبود کیفیت دفتر اسناد پزشکی سمنانبا اشاره به اینکه یک هزار و ۴۶۰ بیمار خاص تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان سمنان هستند گفت: سال گذشته بالغ‌بر ۱۰۸ میلیارد ریال هزینه دارویی به این افراد پرداخت‌شده است.

 

رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه درسال گذشته نسخه دارویی بیماران خاص و پرونده‌ای تأمین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد پرداخت  شد اضافه کرد: هزینه دارویی برای ۱۳ هزار و ۹۰۰ پرونده پرداخت شد.

 

وی از رسیدگی به دو هزار و ۸۲۳ پرونده خسارت متفرقه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان سمنان درسال گذشته خبردادوافزود: این اقدامات در راستای خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان ارائه شد که همین راهبرد برای سال جاری نیز اجرایی می‌شود.

 

پیوندی به پرداخت بیش از ۷۴ میلیارد ریال هزینه درمان در مراکز بستری غیرطرف قرارداد به بیمه‌شدگان برای این تعداد پرونده  اشاره داشت واظهار کرد: با این حساب میانگین هر پرونده حدود ۲۶ میلیون ریال برآورد می‌شود.

 

رئیس دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه در راستای ارتقای رضایتمندی بیمه‌شدگان این سازمان تلاش می‌شود گفت: این نکته را نیز باید افزود که تسهیلات سازمان در حوزه درمان غیرمستقیم بستری مناسب برای بهره مندی عادلانه بیمه‌شدگان از خدمات درمانی است.

کد خبر 936802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha