جهش تولید در فارس با حضور شرکت های دانش بنیان فارس در حوزه صادرات

ماهرانی گفت: تلاش و حضور موثر شرکت های دانش بنیان فارس در حوزه اقتصاد و صادرات، می تواند در جهش تولید در دوران پسا کرونا، نقش مطلوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید ماهرانی»، امروز (دوشنبه 19 خرداد) در جلسه آنلاین کمیسیون کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس، گفت: اقتصاد ایران به دلیل تحریم و شیوع کرونا، دستخوش آسیب های متعددی خواهد شد.

رئیس کمیسیون کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس افزود: علاوه بر این، کسب و کارهای کوچک و زندگی اقتصادی خانواده ها نیز تحت تاثیرات تبعات منفی کرونا قرار گرفته است.  

وی اضافه کرد: امیدواریم که راهکارها و حمایت های بخش دولتی  و خصوصی برای عبور از این بحران مورد استفاده درست قرار بگیرد.

ماهرانی با اظهار امیدواری برای تحقق جهش تولید در دوران پسا کرونا، بیان کرد: تلاش و حضور موثر شرکت های دانش بنیان فارس در حوزه اقتصاد و صادرات، می تواند در جهش تولید در دوران پسا کرونا، نقش مطلوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت صادرات در استان، گفت: اتاق بازرگانی فارس برنامه های آموزشی برای جهش تولید شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی مهندسی با محوریت صادرات در نظر گرفته است و همچنین بر ایجاد ارتباط بین صنعت، محصولات و دانش شرکت های دانش بنیان در استان تاکید دارد.

ماهرانی تصریح کرد: در دوران شیع کرونا شاهد عملکرد مطلوب شرکت های دانش بنیان در استان بودیم و امیدواریم که شاهد تداوم این عملکرد در آینده و دوران پسا کرونا نیز باشیم.

گفتنی است، رئیس موسسات پارک علم و فناوری استان فارس نیز در این جلسه بر ضرورت ایجاد ارتباط شرکت های دانش بنیان با صنایع بزرگ تاکید کرد.

کد خبر 936839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha