تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ راکت انداز نزاجا

آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ راکت انداز نزاجا در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ راکت انداز نزاجا با حضور رئیس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، تنی چند از مسئولان شهرستان و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جمع مسئولان و فرماندهان گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در این مراسم اظهار داشت: مجموعه عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح و به ویژه ارتش، از یادگار های امام راحل است.

 

حجت الاسلام الله قلی نیروهای مسلح را در خط تقویت نیروی نظامی و دفاعی کشور خواند و ادامه داد: لازم است یک نیروی الهی نیز، نیروهای مسلح کشور را همراهی کنند تا یک رمی الهی شکل بگیرد و دفاع و جهاد در راستای اسلام و به دستورات الهی شکل پذیرد.

 

 

وی به بیان تفاوت قابل تامل نیروهای مسلح کشورمان با دیگر کشور ها پرداخت و خاطر نشان کرد: تفاوت بزرگ نیروهای نظامی ما با دیگر کشور ها این است که خدمت در کشور ما دارای اهداف الهی است و در این راه شهید شدن و یا پیروز شدن در پیشگاه الهی دارای حُسن های عظیمی است.

 

رئیس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نزاجا به تغییرات مدیریتی در عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ اشاره کرد و افزود: همواره تغییرات با افکار و اندیشه های نو همراه است. حجت الاسلام محمد مولوی حدود سه سال به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی این گروه فعالیت می‌کردند که از زحمات ایشان تشکر می‌ کنم. انتظار می‌رود که نه تنها همکاری و تعامل سازنده بین فرماندهی و مجموعه عقیدتی سیاسی همانند قبل ادامه داشته باشد، بلکه بیشتر، سازنده تر و وسیع تر باشد.

 

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی رئیس محترم اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، حجت السلام علی نبوغی نیا به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ راکت انداز نزاجا معرفی شد.

کد خبر 936897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha