فعالیت ۵۷ موسسه قرآنی با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

«ابراهیم قاسمی» از فعالیت ۵۷ موسسه قرآنی در استان زنجان با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و گفت: ۱۷ هزار قرآن آموز زیرنظر این موسسات هستند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: 57 موسسه قرآنی در استان زنجان با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال فعالیت هستند.

 

ابراهیم قاسمی با اشاره به اینکه 17 هزار قرآن آموز تحت پوشش آموزش های این موسسات هستند، گفت: بحث بیمه قرآنی یکی از موضوعاتی است که توسط وزارتخانه متبوع مورد تاکید است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد برای ارائه خدمات به این موسسات و ساماندهی وضعیت بیمه شدگان باید اطلاعات افراد در سامانه ثبت شود.

 

وی با یادآوری اینکه بیمه‌شدگان قرآنی در این استان اطلاعات خود را در سامانه صندوق اعتباری هنر ثبت کنند، خاطرنشان کرد: لازم است همه بیمه‌شدگان قرآنی که تاکنون در سامانه هنر به آدرس www.honarcredit.ir ثبت نام نکرده‌اند، نسبت به ثبت نام و واریز مبلغ ۲۰ هزار تومان و دریافت کد عضویت حتماً اقدام کنند.

 

به گفته رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بر اساس تأکید مسؤولان صندوق، بیمه افرادی که این عضویت را انجام ندهند، تا پایان خرداد جاری قطع خواهد شد و مسؤولیت پیامدهای این موضوع متوجه خود بیمه‌شدگان است.

 

کد خبر 936920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha