اینجا مردم زاهدان در دهان هم نفس می کشند

اینجا مردم زاهدان در دهان هم نفس می کشند چه برسد به فاصله گذاری اجتماعی که این روزها مورد سفارش مسئولان بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، این روزها که کشورمان با بیماری کرونا دست و پنچه نرم می کند و مسئولان بهداشتی همواره مردم را به فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کنند تا زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود اما در برخی از مکان ها تجمعاتی را شاهد هستیم که ناشی از بی تدبیری مسئولان و بی اطلاعی مردم است.

 

یکی از این تجمعاتی که در زاهدان رخ می دهد و همه روز ما شاهد آن هستیم روبه روی شرکت ملی پخش فرآورده های نفت زاهدان است که این مکان به کانونی برای شیوع بیماری کرونا تبدیل شده است.

 

صف های طویل تکمیل ثبت نام الکترونیکی نفت سفید در زاهدان مردم را گلافه و مسئولان را گیج و مبهوت کرده است.

 

کهنسال مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی زاهدان در این رابطه به خبرنگار شبستان گفت: مردم زاهدان برای ثبت نام در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید حضور فیزیکی در درب شرکت نفت زاهدان نداشته باشند بلکه به سایت تجارت آسان مراجعه کنند.

 

با توجه به ازدحام جمعیت برای ثبت نام  دریافت سهمیه  نفت سفید ازطریق کارت بانکی، ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه مرکزی زاهدان مشکلات مردم و مراجعه کنندگان را بررسی و رفع مشکل و تسریع در روند ثبت نام خانواده ها برای دریافت سهمیه نفت سفید از طریق کارت بانکی تاکید نمود.

 

گفتنی است مقرر گردید طی جلسه ای فوق العاده با حضور مسئولین مربوطه ضمن بررسی موضوع، تدابیر لازم جهت تسهیل در این فرآیند وکاهش ازدحام مردم توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اندیشیده شود.

کد خبر 936938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha