ویژه برنامه های هفته صنایع دستی در استان فارس

امیری گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن روز جهانی صنایع‌دستی و آغاز هفته صنایع دستی ویژه‌برنامه‌های متعددی در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصیب امیری»، امروز (سه شنبه 20 خرداد) با اشاره به اینکه برای دیدن فیلم به سایت مراجعه کنید، گفت: به همین مناسبت در روز 22 خرداد ماه مصادف با برنامه بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی در مرکز تجارت جهانی صنایع دستی «مهستان» با حضور مسولین استان و هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: به مناسبت هفته صنایع دستی جلسه هماهنگی با موضوع شیراز شهرجهانی صنایع دستی به میزبانی معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس برگزار می شود.

وی اظهار کرد: دراین هفته ویژه برنامه های متعددی توسط خانه های صنایع دستی برگزار می شود و همچنین برگزاری نشست های تخصصی با هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی، تکریم و دیدار با پیشکسوتان صنایع دستی و بازدید از کارگاه های تولید صنایع دستی برگزار خواهد شد.

امیری افزود: به همین مناسبت در سطح شیراز با همکاری شهرداری شیراز تصاویر پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی و تبلغات محیطی به صورت گسترده انجام خواهد شد.

کد خبر 936975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha