احتمال کاهش ساعت دستگاه های اجرایی گلستان از تیرماه

نصیری گفت: در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان موضوع تغییر ساعت اداری در تیرماه و آغاز فصل تابستان را ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» ظهر امروز (چهارشنبه 20 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: از 15 خرداد سال 99 بحث مدیریت مصرف برق را در استان پیگیری می کنیم و در این راستا تفاهم نامه های همکاری با صنایع، کشاورزان، اصناف و روسای مختلف دستگاه های اجرایی منعقد می شود.

 

مدیرعامل شرکت برق گلستان ضمن گرامیداشت 19 خرداد روز مدیریت مصرف برق، تاکید کرد: توصیه می کنیم که مردم از لوازم برقی پرمصرف در ساعت پیک مصرف برق استفاده نکنند.

 

نصیری با بیان اینکه ساعت 13 الی ۱۷اوج پیک مصرفی برق در استان گلستان به شمار می رود، افزود: در نخستین جلسه شورای اداری موضوع تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی را مطرح خواهیم کرد و  درصدد هستیم که از اول تیرماه ساعت ادارات یک ساعت تغییر پیدا کند و ادارات در ساعت 13:30 تعطیل شود.

 

مدیرعامل شرکت برق گلستان با بیان اینکه طرح هایی نیز به منظور کاهش میزان مصرف برق در بخش خانگی نیز در نظر گرفته شده است، افزود: یکی از این طرح هایی که در استان پیگیری می کنیم این است که تفاهم نامه ای با شهرک های صنعتی و مجتمع های تجاری بزرگ منعقد شود که اگر میزان 10 درصد مصرف برق خود را کاهش دهند این کاهش مصرف برق را از آنها خریداری کنیم.

 

کد خبر 937033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha