سال گذشته ۱۵هزار فرصت شغلی جدید  در استان مرکزی ایجاد شد

فرخی گفت: ۱۵ هزار فرصت شغلی جدید پارسال علاوه بر حفظ اشتغال‌های موجود در استان مرکزی ایجاد شد که این رقم قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سعید فرخی» امروز سه‌شنبه(20 خرداد) در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در اراک گفت: ۱۵ هزار فرصت شغلی جدید پارسال علاوه بر حفظ اشتغال‌های موجود در استان مرکزی ایجاد شد که این رقم قابل توجه است امید است با همدلی و وفاق تمام مسایل و مشکلات جامعه یکی پس از دیگر حل و توفیقات کشور و استان مرکزی در سال جهش تولید چند برابر شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی ۲ سال اخیر این استان به ثمر نشسته که این حجم سرمایه‌گذاری خارجی به اندازه کل سرمایه‌گذاری ۴۰ سال گذشته استان مرکزی بوده است.

 

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر ابعاد مختلف جنگ با دشمنان را تجربه کرده اما در ۲ سال اخیر  جنگ اقتصادی شرایط و دشواری‌های خاصی داشته است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در طول ۲ سال گذشته با وجود شرایط سخت و تلاطم اقتصادی، برخی کمبودها و مشکلات تحریم‌ها، کسبه، فعالان اقتصادی و اصناف با تعصب و غیرت ویژه پای کار آمدند.

 

فرخی اظهار داشت: ویروس کرونا کشورهای پرقدرت جهان را به زانو درآورد اما، جمهوری اسلامی ایران با تدابیر تصمیمات هوشمندانه و مطلوب به خوبی این بیماری را کنترل کرد و در روزهای شیوع بالای این ویروس هیچ کمبودی در حوزه غذایی و مصرفی خانوارها در کشور احساس نشد.

 

در این مراسم «بهرام براری» به‌عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی معرفی و از زحمات و تلاش‌های «حمید القاصی مهر» مدیرکل سابق این نهاد تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 937147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha