تجليل از خیران و یاوران پویش دانشجویی «مقابله با کرونا» در جهرم

در مراسمی از كمک های خيرين سلامت شهرستان جهرم و دانشجويانی كه با پیویستن به پويش دانشجويی «مقابله با كرونا» به کمک عوامل درمان و سلامت آمدند، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (سه شنبه 20 خرداد) در مراسم تجليل از خيرين سلامت و دانشجويان جهرمي كه  به پويش دانشجويی «مقابله با كرونا» پيوستند، گفت: این پويش كه زير نظر وزارت بهداشت بوده است توانست همياری و همكاري بسياری از دانشجويان از دانشگاه های مختلف كشور در زمينه مقابله با كرونا ويروس را به وجود بياورد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه فعاليت تعدادي از دانشجويان جهرمی در پويش دانشجويي «مقابله با كرونا» و كمک های ارزشمند خيرين سلامت به اين پويش ستودنی است، افزود: اين مهم نشان داد كه با همدلی و همياری يكديگر مي توان از بسياري از موانع و مشكلات عبور كرد.

 

رحمانيان با اشاره به كمک های خيرين سلامت در جهت مقابله با كرونا ويروس گفت: در اين بحران خيرين نقش پر رنگی داشته اند و بسياری از مشكلات با كمک های اين آنها رفع شده است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، «محسن حجت» نیز درسخنانی با اشاره به پيوستن 130 دانشجوی جهرمی از دانشگاه هاي مختلف در پويش دانشجويی «مقابله با كرونا» و فعاليت هاي ارزشمند آنها گفت: اين دانشجویان در زمينه های مختلف مانند تب سنجي در مبادی ورودي شهر، همكاری با كادر درمانی، جذب خيرين، راه اندازی خط تكميل ماسک، توليد پادكست های علمی مقابله با كرونا، تهيه پوستر و پمفلت جهت پيشگيری از كرونا ويروس فعاليت داشته اند.

 

معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: همچنین پنج خير سلامت با پيوستن به اين پويش كمك هاي شاياني در جهت مقابله با كرونا ويروس داشته اند.

 

به گزارش شبستان، در پايان اين مراسم از خيرين سلامت و دانشجويان همکار در پویش دانشجویی مقابله با کرونا با اهداء لوح و تنديس، تجليل به عمل آمد.

کد خبر 937244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha