هفت واحد آموزشی تا پایان سال در دشت‌آزادگان به بهره‌برداری می‌رسد

قربانی بر ضرورت محرومیت‌زدایی و احداث فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد و گفت: در این راستا هفت واحد آموزشی در قالب ۵۱ کلاس درس تا پایان سال جاری در شهرستان دشت‌آزادگان به بهره‌برداری می‌‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد) در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست ساخت شهرستان دشت‌آزادگان، با اشاره به شروع سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد :هفت واحد آموزشی در قالب ۵۱ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دشت‌آزادگان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در خصوص این طرح‌ها افزود: هنرستان شهدای وزارت امور خارجه در شهرستان سوسنگرد با ۹ کلاس درس و مساحت سه‌هزارو 500 مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزارمترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال وارد مرحله بهره‌برداری می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دبیرستان مرضیه با ۱۲ کلاس درس در مساحت سه‌هزار مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در بهمن ماه افتتاح می‌شود.

 

قربانی به محرومیت‌زدایی و احداث فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار اشاره کرد و ادامه داد: در دیگر پروژه‌های تحویلی امسال در روستاهای دشت‌آزادگان چهار فضای آموزشی در قالب ۲۱ کلاس درس تا مهرماه در روستاهای مگاصیص، شرافت مالکی سفلی در سوسنگرد، نهیرات و شموس هویزه افتتاح می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل ۶ کلاس روستای مگاصیص سوسنگرد به مساحت ۴۸۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، ۶ کلاس روستا نهیرات هویزه به مساحت ۴۸۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و همچنین سه کلاس ایثار روستای شموس با مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان یاد آور شد: مدرسه ۶ کلاسه روستای مالکی سفلی سوسنگرد به اعتبار ۲۰ میلیارد و هنرستان ۹ کلاس شبانه‌روزی کشاورزی سوسنگرد به مساحت چهار هزار مترمربع از دیگر طرح‌های مدرسه‌سازی است.

 

کد خبر 937249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha