مخابرات کردستان مقام اول كشوری را توسعه بستر نوين فيبرنوری در روستاها  به دست آورد

حکمت، گفت: مخابرات منطقه کردستان مقام اول كشوری را توسعه بستر نوين فيبرنوری در روستاها به دست آورد.

آزاد حكمت ،مدير مخابرات منطقه كردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار داشت: بر اساس اعلام نتايج شاخص هاي عملكردی از سوي شركت مخابرات ايران ، اين منطقه در حوزه كابلكشی فيبرنوری به روستاها رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اينكه حدود ٤ هزار كيلومتر فيبرنوری در روستاهای استان اجرا شده است، افزود: هم اكنون ٥٧٩ نقطه روستايی با كابلكشی فيبرنوری به اين بستر مجهز شده اند.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاكنون با فراهم ساختن زيرساخت هاي لازم، ١١٦ كيلومتر فيبرنوری در روستاهای استان كابلكشی شده است و اين مهم كسب رتبه اول را برای منطقه به دنبال داشته است.



مدير مخابرات منطقه كردستان، با بيان اينكه اين عمليات بر روی سايت هاي همراه و مراكز روستايی صورت گرفته است،افزود: اين اقدام موجب ارتقا و بهبود كيفيت خدمات مخابراتی قابل ارائه در روستاها شده است.

وی بیان کرد: توسعه و افزايش بستر فيبرنوری موجب ارتقا امنيت ارتباطات مخابراتی و بهره مندی مشتريان از جديدترين تكنولوژيهای مخابراتی خواهد شد.

 

حکمت افزود: توسعه و گسترش اين بستر در روستاها موجب برقراری عدالت اجتماعی درارائه خدمات به جامعه مي باشد، بطوريكه مشتريان در دورترين روستاهای استان مي توانند از همان خدماتي كه شهروندان مركز استان استفاده می كنند بهره مند شوند كه اين مهم گامی در تحقق عدالت اجتماعی محسوب مي شود.

وی در پايان با قدردانی از حمايت ها و نگاه ويژه مسولان ارشد شركت مخابرات ايران و مسولان استانی نسبت به مخابرات و همچنين همراهی هاي لازم از سوی همكاران منطقه با در نظر گرفتن حس تعلق سازمانی خاطرنشان کرد : مطمئنا در راستای  رسيده به اهداف و برنامه های مخابراتی در سطح استان از هيچ تلاشی دريغ نخواهیم کرد.

کد خبر 937255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha