رزمایش اهدای خون با همیاری بسیجیان در کرمان+تصاویر

چهارمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه با رزمایش اهدای خون به منظور کمک به تأمین ذخایر بانک خون و با همیاری بسیجیان ناحیه مقاومت حضرت رسول و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین علیه السلام خیابان مهدیه برگزار شد.

حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مرحله چهارم کمک های مؤمنانه با اهدای خون خبر داد و گفت: یکصد نفر از اقشار مختلف و بسیجیان از ناحیه حضرت رسول کرمان برای این امر اعلام آمادگی کردند.


 

 

فرمانده پایگاه مقاومت ثارالله مسجد امام حسین خیابان مهدیه افزود: پس از تست دهی، شرایط ۷۰ نفر برای خون دهی در حال حاضر فراهم و از هر یک ۴۵۰ سی سی خون دریافت شد.



 

وی اظهار داشت: این اقدام با توجه به نیاز بانک خون به ویژه در ایامی که به لحاظ کرونا حضور مردم در اجتماع کمتر شده برای کمک به بیماران تالاسمی انجام شد‌.

 


 

قاسمی برگزاری این مرحله از رزمایش را با همکاری سازمان انتقال خون استان در فراهم کردن امکانات لازم در مسجد دانست و گفت: ۳۱ هزار و ۵۰۰ سی سی خون توسط بسیجیان و اقشار مختلف مردم اهدا شد.

 


 

وی ادامه داد: با توجه به فضای مناسب مسجد و همکاری هیئت امنا و با توجه به فعالیت های خوب و شاخص این مسجد در جریان رزمایش کمک مؤمنانه، مرحله چهارم رزمایش در مسجد برگزار شد.

 



 

گفتنی است؛ این فرآیند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ سه شنبه(۲۰ خرداد) در مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 937282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha