لزوم رفع تصرف انبار ۵۰۰ تنی تعاون روستایی جنوب کرمان 

احمد مشایخی گفت: انبار ۵۰۰ تنی شرکت تعاونی روستایی عنبرآباد از اموال دولتی است که باید رفع تصرف و بازگردانده شود و با افراد خاطی برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان  به اتفاق رئیس اداره تعاون روستایی، مسئول واحد حقوقی سازمان و مدیران عامل شرکت تعاونی و اتحادیه با رئیس دادگستری عنبرآباد دیدار و گفت و گو کرد.

«احمد مشایخی» در این دیدار، گفت: انبار 500 تنی شرکت تعاونی روستایی عنبرآباد از اموال دولتی است که باید رفع تصرف و بازگردانده شود و با افراد خاطی برخورد قانونی شود.
 

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان افزود: متاسفانه این انبار ۵۰۰ تنی متعلق به تعاون روستایی در رهن بانک  می باشد و به دلیل بدهی معوق  سال ۹۲، این انبار تصرف شده و در مزایده به شخصی واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مزایده و واگذاری، امور حقوقی سازمان تعاون روستایی از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند و سوله شرکت تعاونی با دستور قضایی پلمب شده و پرونده آن در حال بررسی می‌باشد.

مشایخی تصریح کرد: اموال دولتی متعلق به مردم است بنابراین باید حفظ شود و اگر تخلفی صورت گیرد بایستی با افراد متخلف برخورد شود تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان اظهار کرد: ریاست دادگستری در این موضوع حساسیت ویژه ای دارند و پرونده در جریان می باشد و با تلاش و جدیت پیگیر این هستیم که انبار 500 تنی متعلق به بیت المال بازگردانده شود در حالی که نباید بانک عامل، اموال دولتی را در رهن می گذاشت.

وی در خاتمه ابراز کرد: در این سوله بیش از ۳ هزار سهامدار شرکت های تعاونی که بیشتر آنها کشاورز هستند، خدمات دهی می شد و امیدواریم با همکاری بانک این مکان بازگردانده شود و متخلفین به سزای اعمال خود برسند.

کد خبر 937294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha