تولید مستند برادران شهید «هادی و عبدالحسین باشدجهرمی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از تولید مستند برادران شهید «هادی و عبدالحسین باشدجهرمی» توسط گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه مستند «رسم عاشقی» ویژه معرفی شهدای شهرستان جهرم از سوی گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در حال تولید بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم افزود: از جمله این مجموعه مستند که به همت بچه های مسجد تولید شده، مستند برادران شهید «عبدالحسین باشد جهرمی» و «هادی باشدجهرمی» است که به مدت هفت دقیقه و 25 ثانیه آماده شده است.

 

وی بیان کرد: بچه های گروه رسانه ای «ماح»، در این مستند، به منزل پدر این شهیدان والامقام رفته و در یک محفل صمیمی و دوستانه با پدر و مادر آنها به گفتگو نشسته اند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: چگونگی اعزام به جبهه این 2 شهید دفاع مقدس و دیگر ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد آنها در کلام پدر و مادر شهیدان باشد جهرمی بیان شده است.

 

به گزارش شبستان، شهید «عبدالحسین باشد جهرمی» در سال 1343 چشم به جهان گشود و در سال 1365 در خرمشهر به شهادت رسید؛ همچنین شهید «هادی باشد جهرمی» متولد 1346 بود که در جریان عملیات کربلای پنج در سال 1365 در شلمچه به شهادت رسیده است.

کد خبر 937347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha