نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر با مسئولان انجمن نمایش استان یزد برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری نمایش های استانی با مسئولان انجمن نمایش یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد « علی حکیمیان» به منظور اجرای برنامه های استانی و شهرستان صبح امروز با مسئولان انجمن نمایش استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در این نشست گفت: نمایش و تئاتر به عنوان دو وجه هنری بسیار موثر در جهت جذب مخاطب و ارائه محتوای اجتماعی است که در صورت استفاده صحیح از آنها می توانیم اثرگذاری بسیار زیادی داشته باشیم.

وی افزود: هدف ما تولید آثار محتوایی در جهت جذب و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی است که زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال این امر است.

حکیمیان بیان کرد: هنرمندان می توانند در این زمینه نقش موثر و سازنده ای داشته باشند زیرا از ابزار هنر بهره مند هستند و در صورتی که به خوبی از ان استفاده شود به مراتب شاهد پاسخگویی بهتری خواهیم بود.

وی گفت: ما آمادگی برگزاری برنامه های استانی در شهرستان اشکذر هستیم که امیدواریم با اتمام ویروس کرونا این برنامه ها برگزار شود.

احمد ندافی، رئیس انجمن نمایش استان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد استقبال بیشتری به نمایش و تئاتر هستیم.

وی افزود: ما در استان یزد دارای ظرفیت های بسیاری خوبی در این زمینه هستیم که اگر توجه ویژه ای به آنها شود می توانیم آثار فاخری را تولید کرده و به نمایش بگذاریم.

 

کد خبر 937369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha