استفاده از ایده های مردمی برای برگزاری برنامه های دهه کرامت

جباری گفت: برنامه های دهه کرامت سال جاری در قزوین با استفاده از ایده ها، خلاقیت ها و پیشنهادات مردمی در این حوزه برگزار می شود.

«میلاد جباری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که هر ساله در این ایام برنامه های مختلفی برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: در سال جاری هم از سوم تا 13 تیرماه مصادف با دهه کرامت است که طبق روال سال های گذشته در این ایام میزبان خادمان رضوی و جشن های زیرسایه خورشید هستیم.

 

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری سیزدهمین سال جشن های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید، قزوین برای هفتمین سال میزبان حضور کاروان رضوی است که با توجه به شرایط امروز کشور و ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور بهره مندی از مشارکت های مردمی، از خلاقیت ها، نوآوری ها و ایده های مختلف استفاده می شود.

 

جباری اعلام کرد: این ایده ها می تواند در ابعاد مختلف نظیر حوزه رسانه، مشارکت های مردمی و غیره و با محوریت کاروان رضوی، ولادت حضرت معصومه (س)، ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: ما هشت پویش از ایده های مردمی برای دهه کرامت آماده کرده ایم که یکی از پویش ها عکس با حرم است که البته سبک خاصی دارد به طوری که افراد با عکس های قدیمی و یادگاری که از گذشته دارند می توانند در این پویش شرکت کنند.

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین تصریح کرد: علاقمندان می توانند از طریق شماره تلفن  

09031236450 و ادمین @shams8888 ایده های خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم های دهه کرامت ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: به بهترین ایده های مردمی بسته های تبرکی اهدا خواهد شد که امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر مردم برگزاری دهه کرامت را به بهترین شکل داشته باشیم.

 

کد خبر 937384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha