۱۱ طرح جهاد کشاورزی در خوسف افتتاح می شود

رضوی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۱۱ طرح با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

«سید حسن رضوی»، امروز (21 خرداد) در حاشیه افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان خوسف به خبرنگار شبستان اظهار کرد: پروژه احیا و مرمت قنات روستای بید با اعتبار بالغ بر 125 میلیون تومان به نمایندگی از پنج قنات دیگر به بهره برداری رسید.

 

رئیس جهاد کشاورزی خوسف از افتتاح طرح آبیاری کم فشار چاه ولی عصر(عج) 4، در سطح 46.5 هکتار با اعتبار بالغ بر 474 میلیون تومان به نمایندگی از چهار پروژه آبیاری کم فشار خبر داد و گفت: در مجموع در هفته جهاد کشاورزی 11 طرح خدماتی، عمرانی در خوسف به بهره برداری می رسد.

 

رضوی گفت: از تعداد 11 طرح قابل افتتاح، پنج طرح در حوزه احیای قنوات، چهار طرح اجرای سیستم آبیاری نوین، یک طرح گلخنه ای و یک طرح مکانیزاسیون است.

 

وی ادامه داد: برای این طرح ها در مجموع یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار دولتی هزینه شده و یک میلیارد و 100 میلیون تومان هم آورده مردم بوده است.

 

رئیس جهاد کشاورزی خوسف از پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: در مجموع بیش از پنج میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

 

رضوی بیان کرد: از محل افتتاح این پروژه ها برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۳۰ نفر به صورت غیر مسقیم شغل ایجاد شده است.

 

کد خبر 937523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha