مجوزکارگاه های تولیدی که توان استاندارد سازی ندارند ابطال می شود

امیری با اشاره به اهمیت استاندارد سازی در مصالح ساختمانی، گفت: پروانه بهره برداری کارگاه های تولیدی که توان ادامه فعالیت و استانداردسازی فرآورده مصالح ساختمانی را ندارند، باطل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «گودرز امیری» امروز(21 خرداد) در  نشست شورای استاندارد استان، با اشاره به ماده 16 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اظهار داشت: استاندارد سازی گامی مهم در جهت تقویت تولید است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اهمیت استاندارد سازی در تولید مصالح ساختمانی، افزود: باید طرح استاندارد سازی در حوزه مصالح ساختمانی با جدیت پیگیری شود.

 

وی اذعان داشت در حال حاضر واحدهایی که دارای پروانه بهره برداری می باشند اما توان ادامه فعالیت و استانداردسازی فرآورده مصالح ساختمانی را ندارند، بایستی مجوز آنها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابطال شود.

 

امیری خاطرنشان کرد: به منظور تامین نیازهای جامعه، با ابطال مجوز کارگاه هایی که توان استاندارد سازی فرآورده های مصالح ساختمانی را ندارند، پروانه فعالیت وبهره برداری به واحدهای متقاضی جدید، اعطاء می شود.

 

وی اظهار کرد: همه واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی که فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشند، ظرف مدت یک ماه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تعطیل و پلمب شوند.

کد خبر 937634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha