سیاستگذاری فرهنگی  استان سمنان رسالت شورای فرهنگ عمومی است

فلاح لاله زاری شورای فرهنگ عمومی را مرجع گسترش فرهنگ در استان سمنان دانست و گفت: رسالت این شورا سیاستگذاری فرهنگی در استان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در نشست شورای فرهنگ عمومی با تأکید بر اینکه  فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارها و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باشد گفت: ۱۵ سرفصل در قالب اولویت کاری برای شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با توجه به بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به این سرفصل ها اشاره داشت وافزود: کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی در جلساتی این سرفصل ها را تدوین و ذیل هر سرفصل برنامه هایی نیز پیش بینی کرده است و به شورای ارائه داده است.

 

وی  تصریح کرد: در این کارگروه در حال مطالعه برای تدوین راهکارهای اجرایی این سرفصل ها و برنامه ها هستیم تا به شورای فرهگ عمومی به مرور ارائه شود.

 

فلاح لاله زاری بیان کرد: در دوره جدید این شورا تلاش بر این است تا مصوبات بیشتر جنبه کاربردی و اجرایی داشته و انسجام و همکاری بسیار خوبی با دستگاههای عضو برای اجرایی تر کردن مصوبات داشته باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه برای رسیدن به این هدف، مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید در جامعه تاثیرگذار باشد ادامه داد: در این صورت و با همکاری دستگاه های عضو و هماهنگی در اجرای مصوبات، شورا می تواند بر ارتقای شاخص های فرهنگی تاثیرگذار باشد.

کد خبر 937657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha