اعتراض‌ها در امریکا نارضایتی کامل مردم این کشور را نشان می‌دهد

گالیفریز با اشاره به اینکه اعتراض‌ها در امریکا نارضایتی کامل مردم این کشور را نشان می‌دهد، گفت: دولت امریکا چشم خود را به روی وضع وحشتناک این کشور بسته و پلیس در حال نقض قانون است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «گالفریز» شب گذشته (چهارشنبه 21 خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به ارائه توضیحاتی درباره اعتراضات اخیر در آمریکا علیه نژادپرستی پرداخت و با اشاره به اینکه اعتراض‌ها در امریکا نارضایتی کامل مردم این کشور را نشان می‌دهد، گفت: دولت امریکا چشم خود را به روی وضع وحشتناک این کشور بسته و پلیس در حال نقض قانون است.

 

استاد دانشگاه ایلینوی شیکاگو  درباره خواست معترضان امریکا گفت: مردم امریکا می‌خواهند دیگر اتفاقاتی مانند قتل جورج فلوید تکرار نشود.

 

وی با اشاره به اینکه آزادی خواهی مردم امریکا وضع را برای ترامپ بسیار بد کرده است، افزود: امریکایی‌ها بیشتر از ویروس کرونا نگران آزادی‌های خود هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برخورد پلیس امریکا با معترضان و اعتراض‌های صلح آمیز، افزون بر منزوی کردن دولت ترامپ موجب از اعتبار افتادن پلیس امریکا نیز شده است، گفت: مردم امریکا احساس می‌کنند جورج فلوید آخرین نفری نیست که به دلیل تبعیض نژادی کشته می‌شود./

کد خبر 937786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha