یک هزار سبد کالا در بین نیازمندان امداد نکا توزیع شد

بریمانی از توزیع یک هزار سبد کالا در بین نیازمندان امداد نکا خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در بخش توزیع سبد غذایی و کالا در بین نیازمندان با کمک خیران بیش از همیشه تلاش شود.

« حسین بریمانی ورندی»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شیوع ویروس کرونا این روزها نه تنها نیازمندان دیروز را نیازمندتر کرده است؛ بلکه افراد جدید دیگری هم به این افراد اضافه شدند.

 

مدیر کمیته امداد نکا افزود: با تلاش های انجام شده خیران، تلاش شد تا سبد کالا و سبد غذایی در بین نیازمندان از نیمه شعبان امسال تاکنون توزیع شود.

 

بریمانی از توزیع یک هزار سبد کالا در بین نیازمندان امداد نکا خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در بخش توزیع سبد غذایی و کالا در بین نیازمندان با کمک خیران بیش از همیشه اثرگذار باشیم.

 

وی اظهار کرد: در ادامه پویش همدلی و کمک مومنانه تاکنون بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی فراوانی در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد توزیع شد که در آخرین مرحله، یک هزار سبد کالا به ارزش بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال توزیع شد.

بریمانی ضمن قدردانی از اقدامات اثرگذار خیران شهرستان نکا و همراهی آنها در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی امداد، تاکید کرد: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان امداد در زمان شیوع بیماری کرونا، خدمات شایانی به امداد ارائه شد.

 

وی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش همدلی و کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک حدود 2 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 3 میلیارد ريال در بین مددجویان امداد نکا توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد نکا افزود: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و گوشت بوده است که تهیه و در اختیار خانواده‌های تحت پوشش امداد شهرستان نکا قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: کمک مومنانه با پایان رمضان تمام نشده و ادامه دارد و معتقدیم انفاق در راه خدا و حمایت از نیازمندان به ویژه خانواده‌های کم بضاعت، نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در روزهای سخت اخیر خواهد داشت.

کد خبر 937850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha