خبرگزاری شبستان در انتشار اخبار فرهنگی و هنری عملکرد موثری داشته است

حسینی‌کاشانی با بیان این که خبرگزاری شبستان در انتشار اخبار فرهنگی و هنری عملکرد موثری داشته است، گفت: البته این خبرگزاری برای رسیدن به جایگاه اصلی خود، نیازمند حمایت بیشتری است.

«سید موسی حسینی کاشانی» در حاشیه آیین رونمایی از صفحه استان قم در پایگاه اطلاع رسانی «فهما» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به این که خبر و اطلاع رسانی امری ضروری و حیاتی به شمار می رود، گفت: امروزه رسانه های مختلف با اتخاذ رویکردهای خاصی به انجام وظیفه می پردازند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان این که اخبار موجود لحظه به لحظه و هر روز جدیدتر می‌ شود، یادآور شد: در این بحبوحه اخبار متعدد، برند سازی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد می‌ تواند راهگشا و کارساز باشد و در این زمینه خبرگزاری شبستان اقدامات قابل قبول و موثری انجام داده است.

 

وی گفت: رونمایی از صفحه استان قم در پایگاه اطلاع رسانی فهما را نیز اتفاقی مبارک می‌ دانیم و مهمترین مطلب برای جا افتادن این بحث، محتوایی است که در این سایت بارگذاری می‌ شود که باید به سود علاقه مندان و مخاطبان باشد.

 

حسینی کاشانی عنوان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد هم در همین راستا تأسیس شده و حرکت می‌ کند و امیدواریم همچون گذشته همه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با مساجد ارتباط بیشتری برقرار کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سایت فهما در کنار خبرگزاری شبستان امری لازم  بود، اضافه کرد: البته رویکرد خبرگزاری شبستان مشخص است و خبرگزاری شبستان یک خبرگزاری است که هدف گیری و جهت گیری خاص و مشخصی دارد و توانسته اقدامات مناسبی را در طول این سال ها انجام بدهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن تقدیر از فعالیت های این خبرگزاری در استان قم و انتشار درست و به موقع اخبار فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه مساجد یادآور شد: کسی که می‌ خواهد یک سری اخبار خاص را دنبال کند دنبال این خبرگزاری رفته است هرچند که همچنان جای رشد و پیشرفت دارد و باید حمایت شود.

کد خبر 937887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha