برگزاری کلاس های هفتگی کانون «منتظران نور» با رعایت پروتکل های بهداشتی

نیکجو از برگزاری کلاس های هفتگی کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم خبر داد که با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با بازگشایی مساجد آغاز شده است.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کلاس های هفتگی کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم که پس از شیوع بیماری «کرونا» تعطیل شده بود، همزمان با بازگشایی مساجد آغاز به کار کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم، افزود: رعایت مسائل و اصول بهداشتی از الزامات برگزاری این کلاس ها بوده که مورد توجه مسئولان کانون قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: در برگزاری کلاس ها ضمن تاکید به رعایت موازین بهداشتی سعی شده تا از اجرای پروتکل ها نیز غافل نشویم و حتی الامکان رعایت این اصول را مد نظر قرار دهیم.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: با توجه به متعدد بودن گروه ها و برخورداری هر گروه از تعداد بسیار اعضا، بر آن شدیم تا در راستای رعایت اصول بهداشتی کلاس ها را با حلقه های کوچک تقسیم بندی کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم، اظهار کرد: همچنین در برگزاری کلاس ها نیز رعایت فاصله اجتماعی مد نظر بوده که در سایر حلقه ها اجرایی می شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: حفظ سلامت اعضای کانون از جمله تاکیدهای ما بوده و البته پوشیدن ماسک و استفاده از دستکش نیز در برگزاری کلاس ها توصیه شده است.

 

 

کد خبر 937891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha