صدور دستور بررسی و برآورد هزینه روسازی و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به بندر آبادان

مختار از صدور دستور بررسی و برآورد هزینه روسازی و روکش آسفالت خیابان ها و مبادی ورودی و خروجی شهرستان آبادان منتهی به بندر این شهرستان از سوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور خبرداد.

«جلیل مختار» امروز (پنج شنبه ۲۲ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به نشست با رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و شهردار آبادان اظهار کرد: با توجه به استقرار بندر در مرکز شهر آبادان به‌دلیل تردد کامیون‌ها و کمپرسی‌ها از مبادی ورودی و خروجی و خیابان‌ها به این بندر آسیب جدی به آسفالت سطح این شهر وارد شده است.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: این نشست به‌منظور تخصیص اعتبار خرید قیر و آسفالت به‌منظور روسازی و روکش آسفالت معابر مذکور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی برای شهرداری آبادان برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: در این راستا مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور خوشبختانه دستور بررسی و براورد هزینه این مسئله را صادر کرد و مقرر شد پس از بررسی و برآورد هزینه آسفالت برای خیابان‌ها و جاده‌های دسترسی به بندر آبادان نتیجه به سازمان بنادر و دریانوردی کشور ارجاع داده شود.

 

کد خبر 937903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha