اخطار به سه واحد متخلف و پلمب یک واحد رستوران در جهرم

فتحی از اخطار به سه واحد متخلف و پلمب یک واحد رستوران به دلیل عدم رعاین موازین بهداشتی در شهرستان جهرم خبر داد.

«محمدنبی فتحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به نظارت اتحادیه صنف اغذیه فروشان جهرم بر واحدهای صنفی زیرمجوعه، گفت: شب گذشته و پیرو دستور مقامات قضایی و تاکید رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم مبنی بر بازرسی از واحدهای زیر مجموعه شهرستان جهرم از چند واحد صنفی مرتبط بازدید شد.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان جهرم افزود: در این بازدیدها که با هدف ارتقای سطح سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری ها به ویژه «کرونا» انجام شد، ممنوعیت عرضه قلیان و دخانیات و رعایت پروتکل بهداشتی مد نظر بود.

 

وی بیان کرد: در جریان این بازدیدها اکیپ بازرسی اتحادیه صنف اغذیه فروشان به سه واحد متخلف اخطار داده و یک واحد نیز به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی و نداشتن پروانه کسب و بی اخلاقی در هنگام  مراجعه اکیپ بازرسی پلمب شد.

 

فتحی خاطرنشان کرد: سلامت جان مردم خط قرمز ما بوده و در این راستا بازدیدهای میدانی از صنوف مرتبط همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش شبستان، همچنین در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز متخلف، سه واحد پیشخوان پر ازدحام در شهرستان جهرم، به علت بی‌توجهی به هشدارها در جهت مقابله با کرونا توسط واحد بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی  پلمب شد.

 

 

کد خبر 937914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha