آمادگی سینماداران اصفهان برای بازگشایی سالن‌ها از اول تیرماه

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: تمامی سینماداران این استان آمادگی خود را برای بازگشایی سالن‌های سینما از اول ماه تیر اعلام کردند.

«محمدعلی جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با بیان اینکه تمامی سینماداران این استان آمادگی خود را برای بازگشایی سالن‌های سینما از اول ماه تیر اعلام کردند، گفت: سینماهای استان اصفهان به دلیل تعطیلی چهار ماه گذشته دچار خسارت‌هایی شدند و با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا بیشتر آنها خواهان فعال شدن سالن‌های سینما هستند.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اظهارداشت: معاونت هنری و سینمایی این اداره‌کل در این پیوند نامه‌ای به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ارسال کرده است تا آنها نیز درباره ضوابط و شرایط بازگشایی سالن‌های سینما اعلام نظر کنند.

 

وی افزود: دستورهای بهداشتی که ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درباره بازگشایی سینماها صادر کرده است را ابلاغ کردیم تا سالن‌های سینما برای شروع اکران فیلم از اول تیر آمادگی لازم را داشته باشند.

 

جعفری اظهار امیدواری کرد که فعال شدن مجدد سینماها به گونه‌ای باشد که مردم و علاقه‌مندان به سینما با رعایت دستورهای بهداشتی از آن استقبال کنند و صرفه اقتصادی و رونق بهمراه داشته باشد.

 

وی درباره اینکه چه فیلم‌های سینمایی در صورت بازگشایی سالن‌های سینما اکران خواهد شد، توضیح داد: بر طبق اخبار رسیده احتمال دارد فیلم‌هایی که مقرر بود در نوروز امسال اکران شود به روی پرده سینماها برود/.

کد خبر 937934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha