۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان ایلام شناسایی شده است/ افزایش تعداد فوتی ها به ۷۳ مورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به ۱۳۳۹ مورد، گفت:هم استانی های عزیز باید همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« محمد کریمیان» ظهر امروز(۲۲ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۱۳۳۹ نفر افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه به ۷۳ نفر افزایش یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه مورد جدید فوتی متعلق به شهرستان ایلام است، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۱۷ نفر، در شهرستان ایوان ۵ نفر، در شهرستان دهلران ۱ نفر، در شهرستان مهران ۵ نفر، در شهرستان دره‌شهر ۳ نفر، در شهرستان چرداول ۳ نفر، در شهرستان بدره ۲ نفر و در شهرستان ملکشاهی ۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

کریمیان یادآور شد: تا کنون در شهرستان ایلام ۴۸۷ مبتلا و ۲۷ مورد فوتی،  در شهرستان ایوان ۱۹۷ مبتلا و ١۷ مورد فوتی، در شهرستان دهلران ۱۵۷ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۸۶ مبتلا و ۷ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۸۴ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان آبدانان ۸۳ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۶۷ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۵۴ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۴۹ مبتلا و ١ مورد فوتی، در  شهرستان سیروان ۳۶ مبتلا و ٣ مورد فوتی و شهرستان هلیلان ۳۹ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه هم استانی های عزیز باید همچنان خطر ابتلا به کرونا را چدی بگیرند، گفت: یکی از عوامل روند صعودی آمار تعداد مبتلایان به کرونا در استان بی توجهی و بی تفاوتی اقشار مختلف مردم به موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا است  و لازم است مردم بیش از گذشته نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه متاسفانه در روزهای گذشته شاهد حضور پرازدحام در برخی از شهرستان ها در مراسم های تشییع و مزار درگذشتگان هستیم، خاطرنشان کرد: بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال این ویروس با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

کد خبر 937942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha