۲۰ نقطه استان یزد میزبان نماز جمعه خواهند بود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه یزد از برگزاری نماز جمعه در ۲۰ نقطه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 20 شهر در استان یزد گفت: از دو هفته پیش با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری نماز جمعه در استان یزد و برخی نقاط آغاز و نماز پرفیض جمعه در شهرستان‌های بافق و بهاباد به دلیل اعلام وضعیت سفید توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه یزد با بیان اینکه سه نقطه دیگر از استان نیز هفته پیش میزبان نماز جمعه بودند، افزود: شهرستان اشکذر، رستاق و خضرآباد از دیگر مناطقی بود که هفته پیش با اعلام وضعیت سفید توسط ستاد مقابله با کرونا موفق به برگزاری نماز جمعه شدند.

وی خاطرنشان کرد: این هفته بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا، شهرستان‌های یزد، اردکان، مهریز، اشکذر، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد می‌توانند با رعایت کامل نکات بهداشتی، نماز جمعه را اقامه کنند.

شریفی به عدم برگزاری نماز جمعه در دو شهرستان تفت و میبد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این دو منطقه هنوز توسط ستاد ملی کرونا به ما اعلام نشده، نمی‌توانند میزبان نمازگزاران در روز جمعه برای برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه یزد با تاکید بر اینکه نمازگزاران باید در رعایت نکات بهداشتی بیشترین دقت را داشته باشند عنوان کرد: به همراه داشتن مهر و سجاد و همچنین استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی از جمله نکاتی است که باید توسط نمازگزاران رعایت شود.

کد خبر 937966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha