رقابت ۸۲ نفر در انتخابات مجمع‌های شهرستانی هلال احمر در چهارمحال و بختیاری

مرتضوی گفت: ۸۲ نفر برای انتخابات مجمع‌های شهرستانی هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری اعلام کاندیداتوری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد مرتضوی فرد» امروز (پنجشنبه 22 خرداد) در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان که در هلال احمر برگزار شد اظهار داشت: 9 هزار و 729 نفر در استان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای برگزاری این انتخابات در سطح استان، 290 نفر در قالب هیئت‌های نظارتی، امنیتی، پشتیبانی و اجرایی در فرایند انتخابات مشارکت می‌کنند.

 

مرتضوی فرد بابیان اینکه برگزاری انتخابات مجامع شهرستانی نخستین مرحله برگزاری انتخابات مجمع عمومی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود، تصریح کرد: در سال های گذشته انتخاب رئیس جمعیت هلال احمر از سوی وزیر بهداشت انجام می‌گرفت و سپس رئیس جمهوری حکم وی را صادر می‌کرد اما این فرایند به تازگی تغییر کرده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرایند گذشته مورد تائید صلیب سرخ نبود و مقرر شده تا این انتخاب با فرایند انتخابات مجامع انجام گیرد.

 

مرتضوی فرد بابیان اینکه در ابتدا 86 نفر برای انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر استان داوطلب شده بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار نفر انصراف خود را اعلام کردند.

 

وی افزود: از افراد داوطلب، 68 نفر در شورای اجرایی و 14 نفر در هیئت بازرسی اعلام داوطلبی کرده‌اند که در نهایت از این تعداد 28 نفر با رای اعضای انتخاب می‌شوند.

 

مرتضوی فرد بابیان اینکه این انتخابات روز جمعه 23 خرداد برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای برگزاری این انتخابات 18 حوزه و 21 صندوق پیش بینی شده است.

 

کد خبر 937996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha