تحقق جهش تولید نیازمند به‌کارگیری طرح‌های دانش‌بنیان است

زارعی بهره‌گیری از طرح‌های دانش‌بنیان و حکمت بنیان را لازمه توسعه و ترقی استان در حوزه جهش تولید دانست و گفت: اتکا به توان داخلی برای تحقق شعار سال نیازمند تلاش مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «منصور علی زارعی» امروز (22 خرداد) در جلسه تحقق شعار سال (جهش تولید) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، گفت: رهبری در سال‌های اخیر شعار سال را با محوریت اقتصاد و تولید مطرح می‌کنند و امسال نیز مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تولید است و هنوز به جایگاهی که باید نرسیدیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعات و لوایح مرتبط با جهش تولید باید در مازندران موردبررسی قرارگرفته شود اگر کاری به زمین‌مانده است توجه شود تا با نگاهی دیگر با استفاده از پتانسیل استان در جهت پیشرفت در بخش تولید قدم برداریم. وظایف دستگاه‌های اجرایی معین مشخص شود دستگاه‌هایی هم که ارتباطی ندارد یا کار اجرایی ندارد اعلام شوند.

 

وی بهره‌گیری از طرح‌های دانش‌بنیان و حکمت بنیان را لازمه توسعه و ترقی استان دانست و ادامه داد: اتکا به توان داخلی برای تحقق شعار سال نیازمند تلاش مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی است.

 

زارعی در ادامه بابیان اینکه علاوه بر توسعه، تحول هم لازمه تحقق جهش تولید است، گفت: آنچه در جامعه به‌عنوان ضرورت اجتناب‌ناپذیر باید به آن پرداخت حل مسائل اقتصادی است.

کد خبر 938000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha