تولید در مازندران دچار روزمرگی است

ابراهیمی بابیان اینکه تولید در استان مازندران دچار روزمرگی شده است، گفت: تولیدکنندگان استان امیدوار نیستند، ثباتی در این بخش وجود ندارد، چراکه بسیاری از وعده‌ها محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «هادی ابراهیمی» امروز (22 خرداد) در جلسه تحقق شعار سال (جهش تولید) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، بیان کرد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید روی بسیج حساب کرد، ما باید اقتصاد را مردمی ‌کنیم، برخی از مدیران تولیدی نیاز به حمایت معنوی دارند و بعضی‌ها خلع ید هستند، تعدادی هم انگیزه لازم را برای پاکار آمدن‌ ندارند.

 

مدیرکل صداوسیمای مازندران بیان تصریح کرد: تولیدکنندگان در مازندران، امیدوار نیستند، ثباتی در این بخش وجود ندارد، فضای امروز تولید در استان دچار روزمرگی و عادی شده است، بسیاری از وعده‌ها محقق نشده است.

 

وی در خصوص اهمیت برپایی جلسات با موضوع جهش تولید گفت: در ابتدا باید دورنمای جلسات مشخص شود، اینجا باید پناهگاه مردم و تولیدکنندگان باشد.

 

ابراهیمی اظهار کرد: نظرات و تصمیمات رهبری کاملاً درست است، جهش تولید برای ما بهترین انتخاب است، مدیران ما باید به این جلسات اهمیت بدهند، نمایندگان هم باید در کمیسیون‌های بخش تولید حاضر شوند.

کد خبر 938009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha