نیاز به برنامه محوری در گام دوم انقلاب

آیت الله دژکام گفت: در گام دوم انقلاب اگر بخواهیم با روزمرگی و بدون برنامه پیش برویم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم و برنامه محوری، همان نیاز مبرمی است که در گام دوم انقلاب به آن نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (پنجشنبه ۲۲ خرداد) در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس قوه قضاییه، گفت: مدیران فارس همواره برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده اند.

 امام جمعه شیراز افزود: مجموعه نمایندگان استان فارس با یک اراده راسخ برای دنبال کردن کارهای زمین مانده به میدان آمده اند.

 وی با قدردانی از شیوه عملکرد رئیس قوه قضاییه در دستگاه قضایی بیان کرد: برنامه محوری آیت الله «رئیسی»، موجب شده است تا در حوزه قضایی کشور اقدامات موثری در سال‌های اخیر به انجام برسد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اگر بخواهیم با روزمرگی و بدون برنامه پیش برویم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم و برنامه محوری، همان نیاز مبرمی است که در گام دوم انقلاب به آن نیاز داریم.

وی ادامه داد: تجربه محوری نیز که در اقدامات اخیر دستگاه قضایی کشور شاهد آن بوده ایم، نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

آیت الله دژکام ادامه داد: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم برای موفقیت دستگاه قضایی به همکاری بسیاری از بخش های دیگر نیز نیاز داریم.

وی با اشاره به طرح «هادی» گفت: این طرح با همکاری معاونت پیشگیری و مجموعه فرهنگی دفتر امام جمعه در حال شکل گرفتن است که در ایجاد همکاری بین دستگاهی نقش موثری دارد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: گرچه ممکن ات که بانک‌ها به لحاظ آماری عملکرد بالایی داشته باشند اما در ارائه خدمات مناسب به مردم، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران از بانک ها رضایت نداریم.

وی تصریح کرد: در رابطه جهش تولید، بانک‌ها خیلی دردسر ایجاد می‌کنند، بانک‌های دولتی «ربه مرکب» می‌گیرند که مشکل‌ساز شده است و تقاضا اریم که با عنایت رییس قوه قضاییه به این مسئله با دغدغه ملی توجه شود تا سرمایه‌ها به روش درست به سمت جهش تولید، هدایت شوند.

کد خبر 938019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha