فارس در این حوزه با ۷۳ هزار میلیارد تومان در سال در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد

دایی گفت: فارس در این حوزه با ۷۳ هزار میلیارد تومان در سال در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بابک دایی»، امروز (پنجشنبه ۲۲ خرداد) در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: تولید ناخالص داخلی مهمترین شاخص اقتصادی هر منطقه‌ای است و فارس در این حوزه با ۷۳ هزار میلیارد تومان در سال در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.
 

مدیر کل اقتصاد امور دارایی فارس افزود: سرانه تولید ناخالص داخلی در استان با ۱۵ میلیون تومان در سال، فار را در جایگاه دوازدهم کشوری قرار داده است.

وی اضافه کرد: شاخص تورم در استان فارس در اردیبهشت ماه امسال، شاهد کمترین میزان تورم در سایر استان های کشور بوده است که در پی تلاش اتاق اصناف فارس، تشکل ها و مدیران محقق شده است.

دایی با اشاره به مانده سپرده‌های بانکی فارس در پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد: رقم این مانده سپرده ها ۷۸ هزار میلیارد تومان بوده است. 

وی ادامه داد: در سال گذشته در حوزه درآمدهای عمومی فارس شاهد تحقق صددرصدی درآمدهای مصوب بودیم که نتیجه مطلوبی به شمار می رود.

دایی تاکید کرد: با تلاش مدیریت ارشد استان با وزارت اقتصاد و دارایی، شاهد کاهش فرار مالیاتی در فارس بودیم و از شبکه خوب بانکی، اطلاعات و دادگستری فارس که همواره همکاری خوبی با امور مالیاتی استان دارند، قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 938032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha