طرح ملّی «راهکار» با توزیع ۱۷۲ بسته معیشتی اجرا شد

اعضای کانون فرهنگی هنری رهروان سیّدالشّهدا و بسیج پایگاه مقاومت باب الحوائج مسجد اباعبدالله منطقه حافظ تبریز، طرح ملّی «راهکار» را با ذبح ۲ رأس گوسفند و توزیع ۱۷۲ بسته معیشتی آغاز کردند.

«معصومه نقی زاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری طرح ملّی «راهکار» با عنوان رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار در راستای مقابله با بیماری کرونا در کانون رهروان سیّدالشّهدا مسجد اباعبدالله(ع) منطقه حافظ  تبریز خبر داد.

مدیر مسئول کانون رهروان سیّدالشّهداء مسجد اباعبدالله (ع) منطقه حافظ تبریز گفت: با توجّه به بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر طرح مواسات و همدلی؛ کانون رهروان سیّدالشّهدا اقدام به اجرای طرح ملّی «راهکار» کرده که در قالب این طرح؛ ذبح قربانی و تهیّه و توزیع ۱۷۲ بسته معیشتی اجرا شده است.

نقی زاد با بیان اینکه طبق سفارش دین صدقه دادن و قربانی کردن رفع گرفتاری می کند، افزود: با توجّه به مشکلات پیش آمده برای معیشت مردم به علّت بیماری کرونا، به نیّت سلامتی و فرج حضرت ولیعصر(عج) و رفع کامل این بیماری، ۲ رأس گوسفند ذبح و گوشت آن پس از بسته بندی به صورت بهداشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون رهروان سیّدالشّهدا افزود: در اجرای فرمایش رهبر انقلاب و رزمایش کمک مؤمنانه علاوه بر ذبح قربانی، ۱۷۲ بسته معیشتی شامل اقلام برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، روغن، رب، قند، نان به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان تهیّه و در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا به همراه بسته های بهداشتی شامل ماسک تولید شده توسّط بانوان فعّال بسیج و کانون مسجد و موادّ ضدّعفونی کننده، توزیع شد.

مدیر مسئول کانون رهروان سیّدالشّهداء مسجد اباعبدالله (ع) منطقه حافظ تبریز از خیّرین منطقه به ویژه خیّرین رادیو معارف و کانون فرهنگی هنری و مؤسسه خیریّه حضرت خدیجه(س) به دلیل کمک ۱ میلیون تومانی برای تهیّه قربانی، تشکّر و قدرانی کرد.

 

 

کد خبر 938053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha