آغاز پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در خوزستان

خدادادی از آغاز پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در خوزستان خبر داد و گفت: این انتخابات در ۲۲ شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (جمعه ۲۳ خرداد) در جمع خبرنگاران، با اعلام آغاز اجرای پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان خوزستان اظهار کرد: امروز (جمعه 23 خرداد) با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده، انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر خوزستان همزمان با سایر استان‌های کشور و با حضور اعضای ناظر و هیئت‌های اجرایی در ساعت مقرر (ساعت ۹صبح) شروع شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: این انتخابات در۲۲ شهرستان در حال برگزاری است و کاندیداهای عضو در جمعیت هلال احمر که از قبل اقدام به ثبت‌نام کرده بودند، پس از بررسی‌های به‌عمل آمده و استعلامات از مراجع ذیصلاح و طی مراحل قانونی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات هفت‌هزار و ۶۰۷ عضو جمعیت هلال احمر از شهرستان‌های مختلف واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های جمعیت هلال احمر مشارکت می‌کنند.

 

خدادادی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان و قرار گرفتن خوزستان در وضعیت قرمز تصریح کرد: علاوه بر رعایت مقررات اجرایی و شرایط خاص انتخاباتی، لزوم رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی به ویژه رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک توصیه و مورد تاکید قرار گرفته و تمهیداتی نیز در این خصوص در کلیه شعب اخذ رای جهت حفظ سلامتی شرکت کنندگان در این انتخابات فراهم شده است.

 

وی عنوان کرد: انتخابات امروز تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و امیدواریم انتخاباتی مطلوب داشته و منتخبان اعضای جمعیت هلال احمر بتوانند با همدلی و همراهی جوانان، داوطلبان امدادگران، نجاتگران و پرسنل جمعیت نسبت به پویایی بیش از پیش هلال احمر تلاش کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان یاد آور شد: انتخابات مجمع استانی و هیئت مدیره انتخابات بعدی ما خواهد بود و در نهایت انتخابات شورای عالی جمعیت را در پیش رو داریم که امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی شده اجرا شود.

 

کد خبر 938093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha