سپاه در تهدیدات مختلف در خدمت مردم است

توشه با بیان اینکه اگر سپاه با تمام توان در خدمت دولت است از عمق وجود و برگرفته از فرمان رهبر است گفت: سپاه در تهدیدات مختلف در خدمت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «علی توشه» ظهر امروز(جمعه، 23 خرداد) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ماسال که در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در بحث جامعه سازی و تمدن سازی سپاه و بسیج نقش اساسی دارند.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی قرار است تمدن‌سازی کند و انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب دنیا است که شعار تمدن سازی دارد افزود: امام راحل با مدیریت خود توانستند با عزت جنگ را مدیریت و پایه‌های انقلاب را به گونه‌ای پایه‌ریزی کنند که این انقلاب به تمدن سازی دست یابد.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با رهبری داهیانه خویش دستور مواسات دادند تا در کشور ما یک نفر هم نماند که تکلیفش مشخص نباشد گفت: کمک مومنانه یعنی همدلی کردن با همنوع خود، و رهبر معظم انقلاب این موضوع را به مردم واگذار کردند.

 

توشه با اشاره به اینکه نگاه رهبر آسمانی این است که انقلابی که قرار است تمدن ساز باشد هیچ راهی جز این نیست که حراست انقلاب به مردم سپرده شود تصریح کرد: مردم، حافظ انقلاب و نظام هستند و استمرار این انقلاب هم با مردم است.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر سپاه با تمام توان در خدمت دولت است از عمق وجود و برگرفته از فرمان رهبر است خاطرنشان کرد: سپاه در تهدیدات مختلف در خدمت مردم است.

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در کل دنیا برای مبارزه با ویروس کرونا حرفی برای گفتن دارد زیرا باز هم مردم پای کار آمدند و خانه‌نشینی را انتخاب کردند اظهار کرد: اگر مردم عفیف و باغیرت ما گوش نمی‌کردند و خانه‌نشین نمی شدند شاید غلبه بر این ویروس سخت می‌شد.

 

توشه با اشاره به اینکه مردم در همه جا نشان دادند که پای این انقلاب و نظام هستند افزود: هر چه برای مردم کنیم کم است و باید به مرحله ای برسیم که مولایمان از ما راضی باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه گفت: ظرفیت سپاه در اختیار مسئولان است و مردم صاحب این نظام و انقلاب هستند و یکی از مهمترین دلایل جا به جایی‌ها ظرفیت‌ها است.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمت ۱۷ماهه بهزاد قنبری در سپاه ماسال تصریح کرد: عبدالرضا یگانی‌نژاد به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ماسال معارفه می‌شود.

 

کد خبر 938116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha