بودجه های فرهنگی باید در کشور تقویت شود

امام جمعه شهرستان پردیس با انتقاد از کمبود بودجه فرهنگی در کشور گفت: بودجه های فرهنگی باید در کشور تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس طی سخنانی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) ضمن تسلیت به مناسبت این روز اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه‌ها و مراسم‌هایی تدارک دیده شده است.

 

حسینی با اشاره به ولنگاری فرهنگی موجود در کشور افزود: مسائلی مانند بی حجابی‌ها و عروسی‌های آن چنانی و سکوت مردم شایسته نیست و نشان می‌دهند که دشمن می‌خواهد با نفوذ دادن بی اخلاقی‌ها میان مردم رخنه کند و فساد و فحشاء را ترویج دهد.

 

امام جمعه پردیس با انتقاد از اینکه برای مسائل فرهنگی بودجه گذاشته نمی‌شود و عنوان می‌شود که بودجه نداریم گفت: با کمال تعجب می‌بینیم که در موارد دیگر بودجه‌های کلان گذاشته می‌شود و به هم ریختگی و آشفتگی در بازارهای خودرو، مسکن، طلا و خودرو نشانه بی تدبیری است که این موارد خواه ناخواه مسائل فرهنگی را در بر خواهد گرفت و از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم این اوضاع را سامان دهند.

 

وی با اشاره به اینکه دولت باید به طور جدی به موضوع مسکن ورود کند عنوان داشت: مردم خودشان به خودشان رحم کنند چرا که در بحث اجاره خانه می‌بینیم که گاهاً طلب افزودن ۵ برابری اجاره‌ها مطرح می‌شود لذا از قوه قضائیه و دادستانی می‌خواهیم به عنوان مدعی العموم به این موارد ورود کنند و جلوی این فسادها گرفته شود.

کد خبر 938137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha