ملت ایران در رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» سنگ تمام گذاشتند

صفایی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» اشاره کرد و گفت: کمک های مومنانه کار بزرگی بود و ملت ایران در رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علیرضا صفایی» ظهر امروز (۲۳ خرداد) در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، سلامتی جسم و جان را از هر مسئله ای واجب تر دانست و اظهار کرد: در این چندماه اخیر بسیاری از مکان ها، فضاها، مشاغل، مراکز آموزشی و ... به واسطه شیوع کرونا تعطیل شدند.

 

امام جمعه موقت گچساران ضمن تشکر از خدمات شایسته کادر درمانی، گفت: مردم باید پروتکل های بهداشتی را با جدیت و به شکل اصولی رعایت کنند.

 

وی در ادامه به به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» اشاره کرد و گفت: کمک های مومنانه کار بزرگی بود و ملت ایران در رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» سنگ تمام گذاشتند.

 

صفایی با بیان اینکه کرونا مشکلاتی را در زمینه تامین معیشت مردم به وجود آورد، ادامه داد: با توجه به بیماری کرونا و گرانی های بازار، همه مردم وظیفه دارند برای دستگیری از نیازمندان تلاش کنند.

 

خطیب جمعه موقت گچساران در ادامه، ۲۷ خرداد ماه، سالروز فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی در سال 58 را یادآور شد و گفت: جهاد سازندگی خدمات ارزنده ای برای مردم شریف ایران اسلامی عرضه انجام داد.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانی که روستاها از برق، آب آشامیدنی سالم و دیگر امکانات برخوردار نبودند، جهادگران خدمات بسیاری را در اقصی نقاط ایران اسلامی برای مردم انجام دادند.

 

صفایی ضمن تسلیت سال روز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس بدانند که این صندلی ها زودگذر هستند و باید کاری کنید که نام شما همچون مدرس ها در تاریخ بماند.

 

امام جمعه موقت گچساران به آتش سوزی های اخیر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: آتش سوزی های شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت های بسیاری برای منابع طبیعی و زیستی به وجود آورده و می طلبد مسئولان به فکر راه چاره در این زمینه باشند.

کد خبر 938153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha