تفکر و عمل جهادی مایه سرافرازی و عزت است

حجت الاسلام عباس گروهی گفت:تفکر و عمل جهادی مایه سرافرازی و عزت است از این مجلس انتظار داریم تفکر جهادی را احیا کند و مایه سرافرازی و عزت بیشتر  جمهوری اسلامی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۳ خرداد حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: تفکر و عمل جهادی مایه سرافرازی و عزت است از این مجلس انتظار داریم تفکر جهادی را احیا کند و مایه سرافرازی و عزت بیشتر  جمهوری اسلامی شود.

 

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در فتنه ها و بلاهای زمان خود استقامت می کردند، امروز ما نیز باید با الگو گیری و تاسی از سیره حضرت در مقابل فتنه های دشمنان استقامت و صبر کنیم.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از حرکت جهادی تیم نفت کش های اعزامی به کشور ونزوئلا تشکر کردند، اگر ما این تفکر را در کلیه زمینه ها حاکم کنیم دیگر شاهد این گرانی ها و مشکلات نمی شویم.

حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: حرف و اعتقاد امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در سیاست خارجی، همچنان دفاع از مظلومان عالم و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

خطیب جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: اساس نظام آمریکا بر دروغ، جنایت و تبعیض بنا شده و این اعتراضات سراسری و بی سابقه به دلیل نظام جنایتکارانه آمریکا می باشد.

وی در خاتمه تصریح کرد: آمریکایی ها مدعی حقوق بشر هستند اما خودشان به صورت مستقیم حقوق بشر را در کشورشان نقض می کنند، ان شاءالله این جنبش عدالت خواهی که در سراسر جهان به راه افتاده موجب افول و نابودی بیشتر استکبار و مخصوصا آمریکا شود.
 

کد خبر 938168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha