برگزاری نمایشگاه مجازی جشنواره جابربن‌حیان در دزفول  

محمدی‌خباز از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی جشنواره جابربن‌حیان در دزفول خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ اثر از دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان شهرستان دزفول در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. 

«رضا محمدی‌خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: به‌مظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از حضور فیزیکی دانش‌آموزان، امسال برای اولین بار با بهره‌گیری از ظرفیت پیام‌رسان ایرانی ایتا، نمایشگاه جابربن‌حیان به‌صورت مجازی برگزار شد. 

 

سرپرست آموزش و پرورش دزفول افزود: در این جشنواره بیش از ۸۰۰ اثر از سوی دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی این شهرستان به دبیرخانه مربوطه ارسال شد که پس از انجام داوری‌های تخصصی نهایتا ۷۶ اثر جهت شرکت در مرحله استانی برگزیده شدند. 

 

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ اثر به‌صورت فایل‌های ویدئویی، متن، عکس و پی‌دی‌اف بارگذاری شده که علاقه‌مندان می‌توانند با نصب پیام‌رسان ایتا و کلیک بر روی لینک درج شده به کانال مربوطه وارد شوند. 

 

محمدی‌خباز در پایان یاد آور شد: هدف از برگزاری این جشنواره عملیاتی‌سازی آموخته‌های دانش‌آموزان بر اساس تجربه علمی شیرین و کودکانه خود است که امسال دانش‌آموزان در دو قالب پژوهشی و ادبی هنری آموخته‌های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

 

کد خبر 938238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha