۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل شناسایی شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ سال گذشته ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل شناسایی شده است که تاکنون مجموع بیماران مبتلا به این ویروس در استان به رقم ۳۲۴۸ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 سال گذشته 16 بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل شناسایی شده است که تاکنون مجموع بیماران مبتلا به این ویروس در استان به رقم 3248 نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته نیز 14 بیمار ترخیص و متاسفانه یک بیمار مبتلا نیز جان خود را از دست داد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: 95 بیمار هم اکنون در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 31 بیمار در بخش مراقبت های تحت نظر است.

 

حبیب زاده اعلام داشت: کاهش محسوس مبتلایان نشان از توجه عموم مردم به مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است اما این مسئله نشانه نابودی بیماری کرونا نیست و همچنان باید مسائل بهداشتی را رعایت کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه سفرهای غیرضروری از جمله مواردی است که موجب افزایش شیوع بیماری کرونا در فصل گرما می شود و باید از انجام سفر خودداری شود.

کد خبر 938306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha