منتخبین مجامع هلال احمر ملایر مشخص شدند

آبخو گفت: منتخبین مجامع هلال احمر ملایر روز گذشته مشخص شدند.

«حسن آبخو» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: هلال احمر مظهر یکی از مردمی ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است و نمادی جهانی برای ارائه خدمات داوطلبانه است. 

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر افزود:  انتخابات مظهر مشارکت و مردم سالاری بر پهنه این جهان پرتلاطم به شمار می رود. به همین دلیل انتخابات مجامع در این نهاد مردمی جایگاه ویژه ای دارد، از آن روی که سرآغاز تصمیم گیری های کلان و انتخاب اعضاء و ارکان این نهاد به دست اعضا داوطلب و بشردوست است. 


وی گفت: جوانان و داوطلبانی که پایه اصلی همه فعالیت های هلال احمر هستند و گاه حتی جان خویش را هم در راه نجات جان  دیگر انسان ها و خدمت به صلح و آرامش در جبهه های دفاع مقدس تقدیم کرده اند.


 وی بیان کرد: انتخابات مجامع هلال احمر انتخاب نه بین سیاسیون بلکه بین خیرین و نیکوکاران است که بهترین لحظات زندگی خود را وقف هلال احمر نموده اند .رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر  با اشاره به برگزاری این انتخابات در شهرستان ملایر اسامی افراد منتخب داوطلبان ، جوانان و نجاتگران هلال احمر گفت روز گذشته انتخابات مجامع هلال احمر  ملایر برگزار شد و   هفت نفر از اعضاء برای شورای اجرای و 2 نفر برای بازرسی ثبت نام و تائید صلاحیت شدند و از بین این افراد  اعضاء شورای اجرایی آقایان سید رسول حسینی ،   کریم میرزایی ، علی نوروزی و  خلیل خلیلی و بازرس شورای اجرایی  مجتبی عباسی انتخاب شدند.


وی افزود: یک هزار نفر از داوطلبان ، جوانان و نجاتگران هلال احمر ملایر جمعه ۲۳ خردادماه در پای صندوق های رای حاضر شدند  تا با انتخاب اعضاء شورای اجرایی هلال احمر ، در توسعه و پیشبرد اهداف بشردوستانه این جمعیت در شهرستان ملایر اثرگذار باشند . 


 
وی با بیان اینکه هر چهار سال یک ‌بار انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: در مرحله دوم انتخابات اعضای راه یافته به مجمع استان برای انتخاب هیات مدیره به رقابت می‌پردازند و در مرحله سوم از تمام استان‌های کشور نمایندگان مجامع، انتخابات اعضاء شورای عالی را برگزار می‌کنند. 

 

آبخو  از زحمات اعضاء شورای اجرایی دوره قبل هلال احمر ملایر  در سطح شهرستان شامل پیگیری احداث پایگاه امداد ونجات محور نهاوند ، انبار امدادی  و خصوصا احداث مجتمع اداری آموزشی و درمانی هلال احمر در ابتدای خیابان شهدا و تخصیص تجهیزات امداد و نجات تقدیر  اظهار امیدواری کرد: که اعضاء منتخب این دوره بتوانند با تلاش و پیگیریهای خود پروژه مجموعه بزرگ درمانی ، آموزشی و بازارچه خیریه هلال احمر را در ابتدای خیابان شهدا را شروع و برای استفاده مردم شهرستان به مرحله بهره برداری برسانند.  

کد خبر 938410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha