روزانه ۲۰۰ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آمار روز افزون کرونا در استان، گفت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

« محمد رضا نیکبخت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: وضعیت استان لرستان از نظر بیماری کرونا در وضعت قرمز و هشدار قرار دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر ضرورت همراهی مردم، افزود: رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی باید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 200 لرستانی به بیماری کرونا مبتلا می شوند، ابراز کرد: تاکنون بیماری در استان کنترل شده است اما اگرآمار به صورت روزافزون باشد، در روزهای آینده تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری هم بالا خواهد رفت.

 

نیکبخت ادامه داد: از عموم مردم  درخواست می شود رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در صورت داشتن علایم نزدیک بیماران دیابتی، زنان باردار، کهنسالان و افراد دارای بیماری خاص نشوند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: از مردم تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را برای گروه های مختلف از جمله افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه ای عایت کنند.

کد خبر 938419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha