تهیه شناسنامه معیشتی برای نیازمندان تحت پوشش کانون فاطمه‌الزهرا

حجت‌الاسلام فاطمی‌زاده از تهیه شناسنامه معیشتی برای نیازمندان تحت پوشش این کانون خبر داد و گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون اشتغالزایی است.

«حجت‌الاسلام سید مجتبی فاطمی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در روزهایی که شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین موضوع کشور و جهان بود کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) فعالیت‌هایی در خصوص ضدعفونی معابر و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به این موضوع داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه‌الزهرا (س) اهواز افزود: مهم‌ترین اقدامی که در طول مدت شیوع ویروس کرونا تاکنون صورت گرفته هم‌افزایی با سایر مجموعه‌های جهادی منطقه سپیدار است، تا با افزایش بهره‌وری از موازی‌کاری جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه برای تمرکز بیشتر فعالیت‌ها یک قرارگاه جهادی در مسجد بلال اهواز راه‌اندازی شد اضافه کرد: در این قرارگاه با استفاده از ظرفیت کلی مجموعه‌های جهادی و فرهنگی منطقه توانستیم بیش از 200 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کنیم که عمده هزینه‌های این بسته‌ها توسط خیرین جمع‌آوری شده بود.

 

حجت‌الاسلام فاطمی‌زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه وضعیت هوای اهواز رو به گرمی است اولویت فعالیت قرارگاه جهادی تامین کولر برای نیازمندان با اولویت زنان بی‌سرپرست است که در این طرح با همکاری خیرین کولرهای دست دوم اما قابل استفاده و تمیز را خریداری و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهیم.

 

وی از تهیه شناسنامه معیشتی برای نیازمندان تحت پوشش این کانون خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات فرهنگی، اقتصادی، مشاوره‌ای و شغلی مواجه شده‌اند که در این میان این کانون با زمینه‌سازی سعی در کاهش آسیب‌های خانواده دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه‌الزهرا (س) اهواز در پایان مهم‌ترین برنامه‌های این کانون را اشتغالزایی عنوان کرد و یاد آور شد: بانوانی که از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نیستند محلی در مسجد معین شده تا فعالیت‌های بسته‌بندی و ... در آن انجام گیرد، در این خصوص با مجموعه سازندگی سپاه مذاکراتی صورت گرفته است.

 

کد خبر 938566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha