رونمایی از تمثال سردار سلیمانی در جیرفت 

شامگاه امشب ۲۴ خرداد طی آئینی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهر جیرفت از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، شامگاه امشب ۲۴ خرداد طی آئینی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهر جیرفت از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

«نعمت الله حسین زاده» در حاشیه رونمایی از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: خدا را شاکریم که امروز موفق به رونمایی از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شدیم.

شهردار جیرفت بیان کرد: بعد از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت تصمیم گرفتند که یکی از بهترین میادین سطح شهر را به نام این سردار رشید اسلام نامگذاری کنند.

وی افزود: پیشنهاد ما در شورای اسلامی شهر مصوب شد و میدان شاهد به نام سردار حاج قاسم سلیمانی انتخاب شد و از همان زمان تصمیم گرفتیم که ساخت تندیس سردار را شروع کنیم.

نعمت الله حسین زاده ابراز کرد: برای ساخت این تمثال به دنبال شرکتی بودیم که قابلیت ساخت تمثالی در خور شان سردار بودیم بنابراین با تحقیق و پیگیری کار ساخت تمثال به یک شرکت اصفهانی محول شد.

شهردار جیرفت اظهار کرد: کار ساخت تمثال سردار سلیمانی قریب ۵ ماه به طول انجامید و هفته گذشته در میدان سردار سلیمانی نصب شده و امروز نیز رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: شاید بتوان گفت این کوچکترین کاری است که ما بر حسب وظیفه به پاس محبت ها و جانفشانی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حق ما ایرانیان و مسلمان جهان داشتند، برای بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سردار سرافراز انجام دادیم.

نعمت الله حسین زاده در خاتمه عنوان کرد: ان شاءالله بزودی شاهد بهسازی و بهینه سازی این میدان هستیم تا میدانی در خور سردار باشد.

کد خبر 938589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha