حمایت از ۷۰ شرکت دانش بنیان با اعطای ۳۵۰ میلیارد تومان  از محل صندوق نوآوری

ملکی فر گفت: بیش از ۷۰ شرکت دانش بنیان با اعطای ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق نوآوری شکوفایی حمایت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیاوش ملکی‌فر» گفت: از ابتدای شروع کرونا شرکت های ایرانی، شرکت های دانش فناور و شرکت های بزرگ تلاش های جدی برای تولید محصولات برای مقابله با کرونا را انجام دادند. این نمایشگاه برای نشان دادن توان داخلی کشور برای مقابله با کرونا دایر شده است. 

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه گفت: بیش از 70 شرکت با اعطای 350 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق نوآوری شکوفایی حمایت قرار گرفتند و در این نمایشگاه 50 شرکت از مجموع شرکت ها محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

او افزود: کلیه محصولات درحوزه سلامت باید تاییدیه های مرتبط وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را داشته باشند که دریافت تسهیلات نیز مستلزم دریافت این تاییدیه هاست. همه این محصولات مجوزهای لازم را اخذ کرده اند و اقلامی که روانه بازارهای صادراتی شده اند نیز مجوزها را دریافت کرده اند. بعنوان نمونه یکی از شرکت های تولید کننده بنتیلاتور  مجوز دریافت بازارهای صادراتی را نیز دریافت کرده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: محصولات با هماهنگی سایر دستگاه ها در کمترین زمان ممکن به دست مردم و مراکز بهداشتی رسید. تزریق .. نشان داد که توان کشور بی سابقه است. /

کد خبر 938595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha