کمیپن مسلمانان «نیوجرسی» برای گسترش پیام صلح و اتحاد

گروه های مسلمان در «نیوجرسی» آمریکا کمپینی را برای گسترش پیام صلح در پی قتل «جرج فلوید»،سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس این کشور راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « nj»،گروه های مسلمان در «نیوجرسی» آمریکا کمپینی را برای گسترش پیام صلح در پی قتل «جرج فلوید»،سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس این کشور راه اندازی کرده اند.

 

برخی از این گروها در شهر «نیوآرک» برای محکوم کردن خشونت پلیس آمریکا و نژادپرستی تجمع کردند.

 

شورای عدالت اجتماعی جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) که از ترتیب دهندگان این تجمع بود خواستار انجام اقدامات اصلاحی مانند برگزاری آموزش های سالیانه در مورد نژادپرستی برای نیروهای پلیس شد.

 

فلوید 46 ساله در روز 25 می پس از اینکه یک افسر سفیدپوست در مینیاپلیس به مدت 9 دقیقه زانویش را روی گردن او قرار دارد از نفس کشیدن ایستاد.

 

شورای عدالت اجتماعی ایسنا یک شکایت نامه آنلاین تنظیم کرده و خواستار مجازات هر چهار افسر مشارکت کننده در قتل فلوید شد.

 

«وحی الدین شریف»،رئیس شورای ائمه جماعات نیوجرسی بر اهمیت احترام اسلام به همه افراد از هر دین و نژادی که هستند،تاکید کرد.

 

وی در این باره گفت: نژادپرستی در دنیا کاری کرده است که سیاه پوستان نمی توانند ارزش واقعی خود را به عنوان یک انسان فارغ از رنگ پوستی که دارند ،ببینند و درک کنند.

 

مسلمانان نیوجرسی برای انتقال پیام صلح و اتحاد که در دین اسلام بر آن تاکید شده است اقدام کرده اند تا نشان دهند بر اساس آموزه های اسلام همه افراد دارای ارزش برابر هستند.

کد خبر 938686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha