حمایت از جهش تولید با خرید پنج هزار و ۷۰۰ مرغ منجمد مازاد بر تولید از مرغداران فارس

رحمانی گفت: با هدف جهش تولید از ابتدای سال ۹۹ حدود پنج هزار و ۷۰۰ تن مرغ منجمد مازاد بر تولید از مرغداران استان فارس خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام رحمانی»، امروز (یکشنبه 25 خرداد) با تبریک هفته جهاد کشاورزی به خبرنگاران گفت: شعار امسال هفته جهاد کشاورزی، «کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی» است که شرکت پشتیبانی امور دام فارس برای تحقق این شعار تمام توان خود را برای حایت از تولیدکنندگان به کار گرفته است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: بر این اساس از ابتدای سال 99 تا کنون، حدود پنج هزار و 700 تن مرغ منجمد مازاد بر تولید از مرغداران استان خریداری شده است که در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیری دارد.

وی اضافه کرد: همچنین با هدف از تولیدکنندگان این عرصه غذایی، اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس با خرید و توزیع ۵۶ هزار تن نهاده دامی شامل ۱۵ هزار تن ذرت، ۲۶ هزار تن کنجاله سویا و ۱۵ هزار تن جو بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور در فارس به حمایت از آنها در سال جاری پرداخته است.

 

رحمانی از مشارکت این اداره کل در طرح های مومنانه امسال خبر داد و بیان کرد: با هدف حمایت از طبقات آسیب پذیر جامعه، این اداره کل در سال جاری ۶۴۰ تن گوشت گوساله منجمد و ۵۳۲ تن گوشت مرغ منجمد را در قالب طرح های «رمضانیه» و «مومنانه» ماه مبارک رمضان سپاه و بنیاد «احسان» ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان توزیع کرده است.

 

گفتنی است، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس از تمامی همکاران که با حفظ ارزش های دینی، وجدان کاری، انضباط اداری و مهارت و تخصص خود باعث موفقیت ها شده اند نیز قدردانی کرد.

کد خبر 938789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha